22 Kasım 2013 Cuma

Kaçmak

Hani biter ya sözlerin,kalmaz ya hevesin,hayatın işvesinden cilvesinden yorulup,kaçmak istersin...ardına bakmadan...
Çoğumuz başaramadı,ya vazgeçti,ya da ardına bakıp geride bıraktıklarına kıyamayıp yarı yoldan geri döndü...
Ardına bakmayanlar başardı ve kaçabildi,kimi mutsuz,kimi mutlu,muhakkak pişman olanlar da var olmayanlar da var tabi,aslında önemli olan verdiğin o bir anlık kararın sana verdikleri ve aldıkları,bunu yıllar sonra anlayabiliyor insan,yalnız kalıp sessiz sessiz geçmişin hesabını tutuğun zaman.
Kaçanlar;Evet ben kaçanlardanım ve başardım,çünkü ardıma bakmadım,baksaydım asla başaramazdım,bu geride bıraktıklarıma verdiğim değeri azaltmaz aksine bir adım öteye taşır,biliyorum ki ben mutlu oldukça onlar da mutlu olacak...Kesin olan bir şey varki ben halimden memnunum''der.
Ama insan oğlunun bitmek bilmeyen egosu hiç bir şey ile tatmin olmuyor,yine kaçıp gitmek istiyor...
Ve yine bir söz bitimi ve hevesin son nefesleri,yine kaçıp gitme zamanı geliyor,tekrar geriye dönmek yada bambaşka bir yere kaçmak işte bütün mesele bu balansı yoketmek.
Kalıp hayatına devam etmek yerine yeni bir başlangıç yapmak,belki de kısır bir döngüdür,hayatın boyunca devam edecek sonrası muamma.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder