15 Ekim 2013 Salı

İki Melek

Herşey sıradanlaşır bazen,iş güç derken kalbin sadece kan pompalan bir organ haline gelir..
Ta ki dünyalara bedel bir haber alana kadar,işte o an senin sahte tebessümlerinin yerini gerçek gülümsemeler hatta kahkahalar alır...
ve gün gelir o haberin sonucu İki Melek dünyaya gelir,dünya biraz daha güzelleşir,ve biraz daha iyi oluverir...
Önce uzaktan bakar,sevmeye kıyamazsın,ama onları görmen,seslerini duyman,masum bakışları sana güç,mutluluk ve sevgi verir hayat verir,işte o İki Melek yani benim İkiz Yeğenlerim,bilmiyorum baba olsam bu kadar sevinir miydim? hayat bu bazen üzer,bazen sevindirir,ama bu sefer sevinçten sarhoş ettiği kesin...




11 ekim 2013 bu tarih benim 2.doğum günüm ve siz yıllar sonra bu yazımı okuyucaksınız belki,bu yazıyı yazmamın amacı;sizi ne kadar çok sevdiğimi ve garip gelebilir ama şimdiden çok ama çok özlediğimi bilmenizi istedim...Dayısının Melekleri



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder